Conferència del Sr. Miquel Roca Junyent

El passat  17 de març va tenir lloc l’acte anual de la Fundació a l’amfiteatre Lara: la conferència del Sr. Miquel Roca Junyent sobre La Constitució del 78.

IMG-20170316-WA0004r

El Sr. Roca va ser un dels pares de la Constitució i va explicar la seva experiència. Una constitució organitza la convivència des del consens i per tant, després dels anys de dictadura, s’havien de definir les llibertats, com s’havia de governar el país, la forma de l’estat, l’organització territorial i establir un sistema de garanties per a la democràcia.  Tot això va ser possible gràcies a la voluntat i el diàleg, i permet les reivindicacions que s’han donat amb posterioritat.

No és possible construir el futur sense tenir en compte el passat, que no es pot ignorar, ni negar.

La finalitat d’aquest tipus d’actes és donar a conèixer la Fundació perquè la gent que estima l’escola hi pugui col·laborar, i són possibles gràcies a la generositat dels donants.