Centenari del naixement del Sr. Pere Ribera

Visita a l'exposició sobre la figura de RiberaAmb motiu del centenari del naixement del Sr. Pere Ribera, que va ser el fundador i director d’Aula Escola Europea, la Fundació Aula va presentar, el passat dia 14 d’abril, el llibre Recordant el Sr. Ribera, escrit per Bibiana Agustí.

Al Foyer del Gran Teatre del Liceu es van aplegar alumnes (del Liceu Francès i d’Aula), professors, col·laboradors, família i amics per retre un tribut especial al Sr. Ribera, que tant va aportar amb el seu projecte pedagògic basat en l’ensenyament integral de l’alumne i les seves idees innovadores.

En el decurs de l’acte, el Molt Honorable Sr. Artur Mas, president de la Generalitat de Catalunya, i la Sra. Mireia Rosàs, presidenta de la Fundació Aula  van destacar la importància del llegat del pedagog Pere Ribera.